Foretaksinformasjon

  • KIG Artur Krzysztof Krolikowski
  • Lomsnesveien 10
  • 1930 Aurskog
  • Telefon: 40387503
  • E-post: post@serviser24.no
  • Org. nr 912373177 MVA
  • Åpningstider
  • Man - Fre: 9-17
  • Lørdag: 10-16

Salgs- og leveringsbetingelser

Alle priser i NOK
Alle oppgitte priser er inkludert merverdiavgift og i norske kroner.

Forbehold om trykkfeil

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer / tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Ekspedering av ordre

Alle varer blir pakket og sendt fra vårt lager på Aurskog (Akershus).

Leveringstid 1 – 3 virkedager

Vanligvis vil varene sendes fra oss innen 1 - 3 virkedager etter at ordren er mottatt. I enkelte tilfeller kan levering ta noe lengre tid, men du vil høre om det fra oss. Med mindre man bestiller en vare som er merket som "bestillingsvare". Da blir leveringstiden oppgitt i annonsen.

Utsolgte varer blir ikke belastet og ikke ettersendt

Hvis en vare du ønsker er utsolgt for tiden, kan du sende oss forespørsel om den. Da vil du i tilbakemeldingen motta informasjon om omtrentlig leveransetid. Hvis du fremdeles vil ønske varen ber vi deg vennligst bestille den på nytt når den eventuelt vises igjen i vår nettbutikk.

Fraktkostnad fremkommer i handlekurven

Du velger selv i handlekurven om vi skal sende varene eller om du vil hente varene i et av våre hentepunkter. Hentingen skjer kun mot forhåndskontakt. Kjøper betaler frakt og kostnader ved eventuell sending i oppkrav. Henter du ikke pakken, vil du bli belastet alle fraktkostnadene og ekspedisjonkostnaden på 299kr (eks. mva) for varene under 3000kr og 449kr (eks. mva) for alt over 3000kr. Sendingen er pakket godt. Forsikring etter Postens bestemmelser.

Betaling

Det er fem typer betalinger - med kort, PayPal, faktura/delbetaling, Vipps eller kontantoppgjør.
1. Kortbetaling
Betaling med kort er trygt og enkelt. Du taster inn kortnummeret ditt, utløpsdatoen og en verifiseringskodde (CVV2) og kan deretter vente på leveringen. Vi har avtale med Bambora som er en sikker og brukervennlig betalingløsning, og som gjør det enkelt å behandle betalinger, belaste kundens kort, annullere bestillinger eller tilbakeføre penger til kunden. Løsningen følger nasjonale og internasjonale sikkerhetsstandarder, og er PCI-sertifisert.Ingen får fysisk se ditt kortnummer gjennom hele betalingprosessen.Når du legger en ordre hos oss med ditt kort blir det gjort en autorisasjon på kortet ditt. Dette betyr at vi sjekker at kortet er ekte og at det er dekning på det. Når autorisasjonen er godkjent, sendes systemet deg tilbake til Serviser24.no hvor du får en bekreftelse på at kjøpet er gjennomført.
Dersom du kansellerer en ordre, vil pengene tilbakeføres.
Vi forbeholder oss retten til å foreta kontroller knyttet til korttransaksjonen der vi finner det nødvendig, herunder å nekte levering uten ytterligere begrunnelse dersom oppgitt kortinformasjon ikke lar seg verifisere.
Ved eventuell kreditering av hele eller deler av en ordre som opprinnelig er betalt med kredittkort, vil krediteringen normalt foretas tilbake til samme kortnummer, og ikke som direkte utbetaling til bankkonto.
Vår kortbetaling aksepterer følgende betalingskort; Visa, MasterCard og Maestro. Ved bruk av kredittkort vil transaksjon belastes ved forsending av varen.

2. PayPal

Fullfør betalingen ved å logge inn med PayPal – du trenger ikke en gang å skrive inn kortnummeret. Betalingen er 100% trygg, og kan foretas verden rundt.

3. Vipps
Betaling med VIPPS gjennomføres ved bruk av mobilnummer og verifisering av mobilbank ID.
4.1. Faktura & delbetaling
I samarbeid med Lindorff tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Lindorff. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.lindorff.no. Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.lindorff.no og søke om en delbetalingsavtale. For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk. En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Lindorff Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso. For fullstendige vilkår for Lindorffs faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor: Lindorffs generelle kredittvilkår for faktura og delbetaling:
https://webinvoice.lindorff.com/Docs/CreditConditions?key=200436&language=nb&format=html
Standardiserte Europeiske opplysninger om forbrukerkreditt:
https://webinvoice.lindorff.com/Documents/StandardEuropeanConsumerCreditInformation_NO_nb.html

4.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling.
Lindorffs kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post på bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00. Se også FAQ på bill.lindorff.no

4.3 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskjøp.
Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer på ditt kjøp har du et tilgodehavende hos Lindorff. Lindorff tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du må derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger.
Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00.

4.4 Pris
En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 14 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12 eller 24 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

5. Kontantoppgjør
Du betaler for varen når du henter den eller velger direkte leveranse.

Personopplysninger, personvern og sikkerhet.

I forbindelse med bestillingen, godtar du KIG lagre og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. KIG vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. Under Privacy Act, har du behov, en gang i året, retten til å være en del av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post for å sende markedsføring og nyhetsbrev.
Vi ber kun om et minimum av personopplysninger som vi må ha for å kunne sende varene. (Navn, adresse, e-post og mobilnummer). KIG behandler persondata i følge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Bestilling

Bestillingen er bindende og med dette aksepterer kjøperen våre vilkårene beskrevet på hovedsiden på www.serviser24.no eller tilgjengelig skriftlig etter ønske.

Alle kjøpere gir også samtykke til å motta informasjon om kampanjer og spesielle tilbud fra oss, enten på tlf eller e-mail, med mindre det vil være uønskelig og beskjed om dette vil bli gitt.

Rutiner for retur av varer

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene må det gjøres innen varene er sendt. (Vanligvis innen 1 – 3 virkedager). Vi ber deg derfor snarest sende en e-post til post@serviser24.no eller tlf/sms på 403 875 03.
Blir ikke informasjonen om avbestillingen gitt innen gitte tidsrammer, kan du bli etterfakturert våre sakskostnader (gjelder spesielt varene mot bestilling). For bestillinger under 1000kr er satsen 129kr (eks. mva) og 229kr (eks. mva) for bestillingen over 1000kr.

Reklamasjon

Dersom der foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du har oppdaget den, gi oss skriftlig melding (på e-post post@serviser24.no) om at du vil påberope deg mangelen. Vi vil da gi deg beskjed om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Angrerett

I følge angrerettsloven gjelder angrefristen ved netthandel fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen, eller nederst på denne siden), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler for frakt /porto tur/retur. Angrerettsskjema inneholder vårt firmanavn (KIG) og utfyllende informasjon. Dersom kjøper ikke har mottatt angrerettsskjema på papir ved forsendelsen eller i e-post utvides angrefristen til 3 måneder. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Garanti

Vi gir produktgaranti i henhold til norsk lovverk (Lov om Forbrukerkjøp etc.)

Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre slike Logg inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg.

Force majeure

Force majeure, slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon eller annen utstrekning partens kontroll og som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser og lindre en fest fra det. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene, bruk av denne bestemmelsen.

Endring av kontrakts

Etter at kunden har gjort et kjøp tar Merchant har ikke rett til å endre vilkårene i den aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt.

Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss på post@serviser24

Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.


Scroll